Voks din tilstedeværelse på nett

Voks din tilstede-værelse på nett

Vi er et digitalt markedsføringsbyrå i Oslo

Vi tilbyr rådgivning og hands-on-tjenester effektivt og knirkefritt

digital-markedsforing
Hjem / Digital markedsføring

Digital markedsføring

Vi hjelper deg å selge produkter/tjenester ved å utnytte nettbaserte markedsføringstaktikker som markedsføring på sosiale medier, søkemarkedsføring og e-postmarkedsføring.

Få konkrete og lønnsomme resultater

Markedsføring på nett er i stadig endring – et verktøy eller taktikk som er populært en måned kan være irrelevant den neste. Derfor tror vi digital markedsføring handle mindre om «digital» og mer om «markedsføring». Mer spesifikt bør den primært støtte seg på inbound marketing.

Vårt digitalbyrå faller ikke for fancy effekter eller raske løsninger. I stedet tar vi sikte på å lage helhetlige, tidsrobuste, lønnsomme strategier og skreddersy dem for å støtte forretningsmålene dine.

Tjenester

Søkemotoroptimalisering

Oppnå høyere konvertering gjennom optimalisering med en forskjell. Ved å bruke en kombinasjon av SEO-tjenester som inkluderer analysedata, brukeradferd og måling, finner vi ut hvor du kan gjøre størst forretningspåvirkning. Deretter optimaliserer, måler og analyserer vi hele tiden med fokus på din langsiktige ytelse.

Arbeidsområder:
• Nettsideoptimalisering
• Monitorering
• Trafikkanalyse
• Rapportering
• SEO-oversettelse

Innholdsmarkedsføring

Vi jobber sammen med deg for å lage innhold som blir funnet, elsket og delt av dine kunder. Vårt redaksjonelle team tilbyr kunnskap innen innholdsdesign, innholdsmarkedsføring, SEO og tekstforfatting for å sikre et optimalisert innhold.

Arbeidsområder:
• Grafisk design og infografikk
• Tekst- og fotoproduksjon
• E-bok design
• Sosial media administrering

Løsninger innen animasjon, 360-foto og dronefilming.

Digital annonsering

Vi tar din merkevare eller virksomhet du har jobbet så hardt med å bygge ut i konkurrerende kampanjer. Vi hjelper deg med å oppnå eksponering gjennom ekspertplassering, gjennomføring og måling slik at du kun treffer målgruppen din.

Arbeidsområder:
• Betalt søk
• Bannerannonsering
• Bannerproduksjon

Hvorfor jobbe med oss

Vi er: Fleksible, Pålitelige, Ansvarlige

Å samarbeide med et digitalt markedsføringsbyrå trenger ikke være dyrt eller tungvint.

Vår erfaring gir oss muligheten til å veilede deg i riktig retning og sørge for at digitale prosjekter:

  • blir levert i tide
  • blir kosteffektive (du betaler kun for det du trenger)
  • har detaljfokus og kreativ tenkning
  • tar hensyn til dine forretningsmål
  • følger dine personvernregler (dine data er trygge)

Vi er også der for deg etter at oppdraget er utført med enhver support du måtte trenge.

Transparente og rimelige priser

Start med lav risiko
Vi krever ikke et 400-timers prosjekt for å komme i gang. Begynn med en liten kontrakt og la oss jobbe for å vinne din tillit og få mer jobbansvar etter hvert.

Våre prismodeller

  • Månedlig budsjett: Vår avtale med fast månedsbudsjett (se Partner) gjør samarbeidet forutsigbart, trygt og effektivt. Minimum 100 timer (f.eks. 4 timer per uke i 6 mnd).
  • Prosjektbasert: For velbeskrevet levering med avtalt deadline (se Konsulent). Minimum pris per prosjekt er NOK 5.000.

Spørsmål? Vi har svarene

Spørsmål?
Vi har svarene

Et digitalt markedsføringsbyrå fokuserer først og fremst på å markedsføre virksomheten din, produktene og tjenestene dine i den digitale verden. Dette gjøres gjennom design og utvikling av nettsider, søkemotoroptimalisering (SEO), innholdsmarkedsføring, betalt nettannonsering, sosiale medier, e-postmarkedsføring og andre tjenester.

Å ha en solid digital tilstedeværelse vil hjelpe deg på flere måter:

  • Det vil gjøre det lettere å skape oppmerksomhet og engasjement både før og etter salget
  • Det vil hjelpe deg å konvertere nye kjøpere til trofaste følgere som kjøper mer (og oftere)
  • Det vil kickstarte muntlig og sosial deling – og alle fordelene som følger med
  • Det vil forkorte kjøpers reisevei ved å presentere passende tilbud til rett tid

Hvor mye koster det å ansette en digital markedsfører? Lønnsnivået for digitale markedsførere ligger mellom 350 000 – 850 000 per år. I dette innlegget legger vi frem hele regnestykket for hva du må regne med å investere hvis du ønsker å ansette en digital markedsfører.

Vi jobber for å tenke nytt om hvordan bedrifter jobber med digital markedsføring. United Works kan være et alternativ til faste ansattelser for bedrifter som ønsker forutsigbarhet, trygghet og kontinuitet uten å ansette.

Før vi dykker ned i detaljene, her er en generell oversikt over de gjennomsnittlige månedlige kostnadene for SEO, sosiale medier og PPC for små og mellomstore bedrifter.

SEO Agency | 10 000 – 50 000 
Sosial media-kampanje | 20 000 – 50 000
PPC Campaign | 10 000 – 100 000 

Husk at å kjøre kampanjer på sosiale medier innebærer mer enn bare å dele bilder og lage hashtags. Ikke bare krever det mye planlegging og analyse, men gjennomtenkte taktikker – du må bruke riktig mengder penger, på de riktige stedene, for å nå de rette personene.

Og apropos penger, du bør spytte en del i potten hvis du vil skape en effektiv kampanje i sosiale medier om du vil skape oppmerksomhet.

For å gi deg en grov idé, koster det vanligvis mellom 20 000 og 50 000 per måned å kjøre en kampanje på sosiale medier.

  1. SEO
  2. SEM/PPC (f.eks. Google Ads)
  3. E-post markedsføring
  4. Sosial media-markedsføring
  5. Video-markedsføring

Aktuelle arbeidsområdene vil være:

  • SEO (søkemotoroptimalisering)
  • Annonsering (f. eks. Google Ads og Facebook Business Manager)
  • Sosiale medier.
  • Innholdsmarkedsføring.
  • Analyse (f.eks. Google Analytics)
  • Markedsplanlegging.

Det første trinnet du bør starte med hvis du ønsker å oppnå suksess med din digitale markedsføringsplan er å definere din merkevare. Det er viktig å kjenne til alle sider av merkevaren, slik at du kan selge den til publikum.

Definer hva som er unikt med virksomheten. Hva bringer du til bordet som konkurrentene dine ikke gjør?

Lag unique selling points (USPs) for å gi målgruppen innsikt i merkevaren. Dette er fakta om virksomheten som både er unike for din bedrift, men som også overbeviser noen om å velge ditt produkt eller tjeneste. USP-er styrker inntrykket av merkevaren din og får dem til å føle seg mer trygge på å velge deg fremfor konkurrentene.

I tillegg til USP-ene dine, bør du definere merkevarens misjon og verdier. Definer hvorfor du gjør det du gjør. Hva motiverer din bedrift til å starte opp hver dag og betjene kundene?

Hvis du ønsker å lykkes med din forretningsplan for digital markedsføring, start med å definere bedriftens merkevare og finne ut hva som gjør bedriften din unik.

Ta steget Ta steget Ta steget

Fortell oss om dine utfordringer, mål og ambisjoner. Fokuser på det du elsker og la oss hjelpe deg med din online markedsføring.

Kontakt oss for et uforpliktende tilbud.