Skap et konkurransefortrinn ved å utnytte dine data

Skap et konkurranse-fortrinn ved å utnytte dine data

Vi kan hjelpe deg med dette ved hjelp av KPI-dashboards og rimelige analyseløsninger

Fra data til innsikt til verdi

Google Analytics, Google Ads, Facebook, CRM-systemer, e-handelssystemer og mange andre digitale verktøy leverer enorme mengder forskjellige datatyper. Dessverre oversettes ikke disse dataene til verdifull informasjon når de er ustrukturerte og finnes i datasiloer.

Det er her dashboards kommer inn. For å gi deg muligheten til å overvåke ytelsen, lage rapporter og ta databaserte beslutninger – raskt.

Et dashboard er en visuell visning av alle dataene dine. Selv om den kan brukes på alle slags forskjellige måter, er dens primære intensjon å gi informasjon raskt, for eksempel vanlige SEO-beregninger og KPIer.

Vår jobb er å gjøre det enkelt og rimelig for deg å sy sammen en analyseløsning av virksomheten din.

Eksempler på infoskjermer fra United Works

Med et tilpasset dashbord er det enklere å måle KPI og resultater med presentasjon av data, følge og analysere ytelse for å gjøre kontinuerlig rapportering.

Hva er et SEO Dashboard?

Et SEO-dashboard er en av de mest populære løsningene av denne typen.

Den viser alle hoveddelene av en SEO-kampanje på ett sted og gir rask innsikt i hvor godt dine strategier for søkemotoroptimalisering virker.

Ved hjelp av rapporter fra et SEO-dashboard blir markedsførings- og SEO-teamet i stand til å beslutte hvilke nettsider som gir best resultater, finne de mest konverterende søkeord og andre områder på nettstedet som må optimaliseres for søk.

6 grunner for at dashboard kan være nyttig

Dashboard tilbyr tydelig og fargerikt grafisk brukergrensesnitt som hjelper brukerne med å forstå og evaluere komplekse data som hjelper med faktabasert, sanntids beslutningstaking. Du og ditt team er mer mobil enn noensinne og det skal dine data også være. United Works kan tilpasse alle dashbord for å brukes med mobile enheter.

Data er en av de mest verdifulle ressursene en bedrift har, men det er ofte tidkrevende og kostbart å utnytte det. Et godt utformet dashbord kan gi alle bedriftsmedlemmer muligheten til å få innsikt som hjelper dem med å utføre jobben sin bedre. United Works lar deg enkelt markere merkevaren din og levere data til kundene dine med letthet.

Bedriftspaneler gir sanntidsdataanalyse på en skjerm, og sparer tid og frustrasjon for å bla mellom skjermene, grave gjennom databaser eller logge på flere analyseprogrammer. United Works hjelper med å gjøre det enkelt å trekke data fra flere systemer til en enkel, konsolidert visning.

Dashbord gir en lett forståelig, objektiv oversikt over gjeldende ytelse og kan effektivt fungere som grunnlag for videre dialog. For eksempel, salg og markedsføring trenger tilpasning gjennom kundekjøpsprosessen. Dashboards kan fordele beregninger som er relevante for hvert team på en måte som er forståelig.

Et effektivt dashbord gir et komplett øyeblikksbilde av alle viktige tall brukerne trenger for å ta informative beslutninger, inkludert sanntidsberegninger og nøkkelindikatorer fra flere datakilder, markeder og avdelinger. På et øyeblikk får brukeren det “store bildet”. United Works tillater én bruker å inkludere mer enn bare sanntidsrapporter og diagrammer i dashbordet som nettsteder, strømming av media, bilder, feeds og mye mer.

Kraftige dashbord rapporterer ikke bare historiske data og sanntidsdata, de gir også innsikt i mulige problemområder, slik at interessenter kan håndtere utfordringer proaktivt. Medarbeidere som bruker instrumentpaneler, føler seg ofte sterkere, tar bedre beslutninger og håndterer vanskelige problemer ved roten når de oppstår.

5 tegn på at du trenger dashboard

Du tror at data kan hjelpe din organisasjon, men som mange beslutningstakere vet du ikke hvilke data du bør samle inn eller hvordan du finner alle dine data – eller hvordan du kan gå videre med det på en meningsfull måte.

Kanskje du har begynt å samle inn data du synes er meningsfylt, men “hva nå?”. Det er ikke uvanlig for oss å møte ledere som sier at de har masse data, men vet ikke hvordan disse skal gi mening eller hvordan utnytte dette til deres fordel.

Den rette løsningen for datarapporter kan ta deg forbi disse utfordringene og inn i forbedringsprosessen.

Kanskje du allerede er klar over hvilken programvare som kan være til nytte for organisasjonen din, men du er fortsatt i tvil fordi du frykter prislappen. Så i stedet bruker du eller dine ansatte ekstra mye tid på å lage Excel-regneark og lignende, istedet for å investere i en rapporteringsløsning som tar sekunder å åpne.

Har du kjøpt BMC Remedy, CA Service Desk Manager, FrontRange Heat, HP Service Manager, ServiceNow, eller en lignende løsning for å oppnå dine BI-mål, bare for å oppdage at du sliter mer med det enn uten?

Selv om dette punktet vises sist, er det også det viktigste. Tross alt er folk i markedet for å tjene penger, og det kan du absolutt ikke gjøre hvis konkurransen din alltid er et skritt foran deg.

Mister du gamle kunder eller nye avtaler fordi konkurrentene dine kan tilby raskere tidsfrister på servicebehandlingen, mobile BI-dashboard i kundemøter og mer? Den rette rapporteringsløsningen kan hjelpe deg med å holde deg informert, relevant og konkurransedyktig.

TA

DATADREVENE

BESLUTNINGER

Hvordan vi kan hjelpe deg

Vi hjelper deg med å visualisere data for å redusere kostnader og få verdifull innsikt.

Dette innebærer en analytisk prosess av dine data og forretningsmål. Resultatet blir en dashboardløsning basert på Power BI, Klipfolio eller Google Looker Studio (Data Studio).

Kostnaden er helt avhengig av omfanget av prosjektet, men du kan se på prislisten vår for å få en ide om hvordan vi tar betalt for tjenestene våre.

Vi ser frem til å høre fra deg.

Ta steget Ta steget Ta steget

Fortell oss om dine utfordringer, mål og ambisjoner. Fokuser på det du elsker og la oss hjelpe deg med din online markedsføring.

Kontakt oss for et uforpliktende tilbud.